KNMT weer bereikbaar per e-mail na beveiligingsincident

Franc van der Vlugt
1 minuut
Image
Data beveiliging
Als gevolg van een aanval met gijzelsoftware op donderdag 25 juli is onze dienstverlening momenteel nog enigszins beperkt. Wel zijn we weer volledig bereikbaar via de reguliere kanalen, dus behalve telefonisch ook via e-mail. Onze klachtenfunctionarissen kunnen daarnaast weer klachten afhandelen en patiënten kunnen ze weer indienen. Het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) beantwoordt weer binnengekomen vragen.

Wat kan er nog niet?

  • Je kunt je nog niet aanmelden voor trainingen en cursussen van de KNMT Academy. Je kunt wel je belangstelling kenbaar maken. Dan nemen we contact met je op zodra inschrijven weer mogelijk is.
  • Je kunt nog geen betalingen doen via de website. Het bestellen van een aantal producten, zoals het tarievenboekje, is daardoor tijdelijk niet mogelijk. Ook kun je via Mijn KNMT geen facturen voldoen.
  • Wijzigingen doorgeven via Mijn KNMT. Deze worden momenteel niet verwerkt.

Hoe verder?

De KNMT laat zich zowel op juridisch als ICT-gebied bijstaan en werkt hard de nog resterende problemen op te lossen. Op dit moment kunnen we nog niet aangeven hoelang dit gaat duren. 

Uiteraard houden we je op de hoogte en zullen we je informeren als onze dienstverlening weer optimaal is. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.