Cursusaanbod

Kwaliteit-aantonen-proces

Aantoonbaar kwaliteitsbeleid | cursus

Het kwaliteitsbeleid van de praktijk moet 'aantoonbaar' zijn. Hoe je dat organiseert en wat er valt onder kwaliteitsbeleid leer je met deze training.

UTRECHT | INCOMPANY

agressie

Agressie de baas | cursus

Leer met deze cursus wat je wel en niet moet doen bij grensoverschrijdend gedrag om de situatie de baas te blijven.

ONLINE | INCOMPANY

Hoofd calamiteit

BHV | veiligheidsworkshop

Tijdens de veiligheidsworkshops krijg je de kans om met het gehele team stil te staan bij wat er van iedereen wordt verwacht bij een calamiteit, zoals brand of een reanimatie in de tandartspraktijk. 

INCOMPANY

Hospitality rating sterren

Hospitality in de mondzorgpraktijk | cursus

Optimaliseer de bezoekervaring in jouw praktijk. Leer de fijne kneepjes van hospitality en maak het verschil.

ONLINE | INCOMPANY

Instructie-uitleg-preventie

Motiverende gespreksvoering | workshop

Leer hoe je tijdens een gesprek meer impact kan maken en zo langdurige gedragsverandering te realiseren

ONLINE | INCOMPANY

Lastig gedrag frustratie

Omgaan met 'lastig gedrag' | cursus

Soms loopt de communicatie met een collega of patiënt stroef en is de spanning voelbaar. Leer hoe je omgaat met zo'n situatie.

ONLINE

Samenwerken

Team op sterkte | cursus

Een op-maat in company training die teams helpt om het meeste te bereiken en het beste uit elkaar te halen. 

INCOMPANY

Nederlands taal cultuur

Thuis in de Nederlandse dialoog: basismodule

Leer tijdens deze praktische cursus hoe je de gesprekken met jouw patiënt soepeler kan laten verlopen

ONLINE

Praktijk op orde

Praktijk op orde | cursus

De schrik van iedere tandarts: de Inspectie staat op de stoep. Na deze cursus weet je wat je kan verwachten en hoe je moet handelen. 

UTRECHT | INCOMPANY

Mishandeling

Meldcode Kindermishandeling en huiselijk geweld | cursus

Stel je voor: je vangt signalen op van kindermishandeling en/of huiselijk geweld. Zorg ervoor dat je dan weet wat je kunt doen. 

ONLINE | INCOMPANY