facebook

Accountmedewerker Ledenservice

De KNMT ondersteunt (aankomende) tandartsen en tandartsspecialisten om hun werk in de praktijk en de taken daar omheen zo goed mogelijk uit te voeren. Zo dragen we bij aan optimale mondzorg voor alle Nederlanders. De ledenservice informeert onze leden telefonisch en per e-mail, maar ontmoet ze ook tijdens bijvoorbeeld startersgesprekken waar je startende tandartsen op weg helpt met alle kennis en informatie die de KNMT biedt. Ter uitbreiding van dit team zoeken we een 

ACCOUNTMEDEWERKER LEDENSERVICE (32-36 uur)

Als lid van het team Ledenservice sta jij leden op juiste wijze te woord en help je ze gericht met het geven van informatie. Jij kunt je goed verplaatsen in de tandheelkundige praktijkvoering doordat je er gewerkt hebt of omdat je als dienstverlener betrokken bent geweest bij medische beroepsuitoefening. Je voert vertrouwelijke gesprekken over problematiek die onze leden in de praktijk kunnen tegenkomen. Eventueel verwijs je door naar de juiste partijen, intern en extern. 

Dit ga je doen

Je beantwoordt deskundig en snel de meest uiteenlopende vragen over personeel, arbeidsvoorwaarden, tarieven en verzekeringen, richtlijnen enzovoorts. Je gebruikt hiervoor je eigen kennis, onze digitale kennisbank en houdt eventueel ruggespraak met collega’s. Je hebt een signalerende rol en denkt mee over het vertalen en clusteren van de vragen naar adequate producten en diensten voor onze leden. Jij ondersteunt ook bij de ontwikkeling en uitvoering van projecten en werkt daarbij nauw samen met projectleiders en –teamleden. Ook het (incidenteel) bezoeken van leden op locatie voor voorlichting en advies en het optreden bij collectieve voorlichtingsbijeenkomsten behoort tot jouw taken.

Onze ideale kandidaat

  • Ervaring in een mondzorgpraktijk is een grote pre, affiniteit met regelgeving wenselijk.
  • Aandacht voor de service aan onze leden staat bij jou met stip op 1. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en draagt graag zorg voor een hoge mate van dienstverlening aan onze leden. 
  • Tegelijkertijd ben je ook in staat om te schakelen tussen het luisteren naar en het uitzoeken van heel diverse vragen. 
  • Je bent communicatief vaardig, je weet hoe je moet doorvragen.
  • Je toont initiatief, hebt probleemoplossend vermogen, gevoel voor vernieuwing en verbetering van het eigen werk.  
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau. 
  • Je bent bereid net die stap extra te zetten als dat nodig is bij drukte. 
     

Dit bieden wij

  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. 
  • Het bruto maandsalaris bedraagt minimaal € 3.533,16 en maximaal € 4.522,75 op basis van 36 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring. 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: minimaal 30 vakantiedagen, een 13e maand en een flexibele werkplek in een eigentijdse en transparante kantooromgeving.
  • Goede faciliteiten, zoals een smartphone en laptop, waardoor je je werk in overleg ook thuis kunt doen. 
  • Als laatste, en zeker niet het minst belangrijk, een team met leuke collega’s! 

Werken bij de KNMT betekent samenwerken met enthousiaste professionals. We bieden veel ruimte voor eigen initiatief en we vinden het belangrijk dat jij jezelf kunt blijven ontwikkelen.

Interesse of wil je meer weten? 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hanneke Westerlaken, via 06-33308804. Wil je solliciteren, mail dan je motivatie en cv naar h.westerlaken@knmt.nl.

vacatures