Denk mee over de KNMT-dienstverlening aan leden!
Afgelopen week zijn we gestart met een eerste groepsgesprek over wat er allemaal komt kijken bij het bouwen dan wel verbouwen van een praktijk. De centrale vraag hierbij was ‘welke ondersteuning zou de KNMT hierin moeten bieden’?
In de komende weken worden nog verschillende van die groepsgesprekken georganiseerd, waarbij steeds een bepaald thema centraal staat. Met dus elke keer de vraag op welke wijze de KNMT haar leden zou moeten ondersteunen.
Financieel-economische aspecten van de praktijkvoering Denk aan rechtsvormen, financieringsvormen, fiscale eisen en verzekeringen. | Di 5 of woe 6 november |
Organisatie van de zorgverlening Denk aan juridische eisen (gezondheidsrecht, ARBO), inkoop, spoedgevallendienst en duurzaamheid. | Ma 11 of di 12 november |
Beroepsuitoefening Denk aan beroepsstandaarden, protocollen, patiëntveiligheid, incidenten melden en infectiepreventie. | Ma 18 of woe 20 november |
Werkzaamheid en samenwerking Denk aan functieprofielen, modelovereenkomsten, arbeidsvoorwaardenregeling, samenwerking en taakdelegatie. | Di 26 of woe 27 november |
ICT, databeheer en privacy Denk aan informatiebeveiliging, AVG en privacy, gegevensuitwisseling, toegang en gebruik data. | Ma 2 of di 3 december |
Deelname aan groepsgesprekken in de avond vergoed
De groepsgesprekken vinden online plaats van 20.00 - 21.30 uur. Deelnemers ontvangen een vacatievergoeding van € 110,-. Er is geen voorbereiding nodig, anders dan het lezen van een korte inleiding op het onderwerp. Vooraf mailen we die inleiding en een link voor de Zoom-bijeenkomst.
Interesse? Meld je nu aan
Meld je aan voor een van bovenstaande onderwerpen in een e-mail aan Brigitte van Dam via b.van.dam@knmt.nl. Geef in de e-mail het onderwerp aan, wanneer je beschikbaar bent en vermeld je lidmaatschapsnummer.
Mocht je een vraag hebben over deelname aan de groepsgesprekken dan kun je contact opnemen met Josef Bruers via 06 33309500 of j.bruers@knmt.nl.