Cursusaanbod

Kwaliteit-aantonen-proces

Aantoonbaar kwaliteitsbeleid | cursus

Het kwaliteitsbeleid van de praktijk moet 'aantoonbaar' zijn. Hoe je dat organiseert en wat er valt onder kwaliteitsbeleid leer je met deze training.

UTRECHT | INCOMPANY

Hoofd calamiteit

BHV | veiligheidsworkshop

Tijdens de veiligheidsworkshops krijg je de kans om met het gehele team stil te staan bij wat er van iedereen wordt verwacht bij een calamiteit, zoals brand of een reanimatie in de tandartspraktijk. 

INCOMPANY

Hospitality rating sterren

Hospitality in de mondzorgpraktijk | cursus

Optimaliseer de bezoekervaring in jouw praktijk. Leer de fijne kneepjes van hospitality en maak het verschil.

ONLINE | INCOMPANY

Risico

RI&E op orde in een halve dag | cursus

Met deze cursus maak je onder begeleiding van Arbo-experts je eigen RI&E en plan van aanpak. En dat in een halve dag!

UTRECHT

Oververmoeide vrouw

Webinar | Beter slapen voor meer energie

Goed slapen klinkt makkelijk, maar hoe krijg je dat dan voor elkaar? Tijdens dit webinar leer je daar álles over.

WEBINAR

Patientendossier

Het patiëntendossier | masterclass

Tijdens deze masterclass leer je wat je wel en niet vast moet leggen in het dossier en hoe je dat efficiënt en effectief doet.

UTRECHT

2 vrouwen in gesprek

Een klachtenprocedure: hoe werkt (en voorkom je) dat? | masterclass

Kom meer te weten over welke verschillende klachtenprocedures er zijn en leer hoe je een procedure kunt voorkomen.

ONLINE

vergrootglas

Toezicht op de mondzorg | masterclass

Naast de IGJ heb je ook te maken met toezichthouders rondom arbo, milieu en radiologie. Leer welke aandachtspunten voor jou belangrijk zijn.

ONLINE

safetyII

Patiëntveiligheid: Leren van wat goed gaat! | webinar

Leren van incidenten is mooi, maar je kunt ook leren door te kijken naar wat er goed gaat. Hoe doe je dat? Tijdens dit webinar leer je daar alles over!

WEBINAR

Praktijk op orde

Praktijk op orde | cursus

De schrik van iedere tandarts: de Inspectie staat op de stoep. Na deze cursus weet je wat je kan verwachten en hoe je moet handelen. 

UTRECHT | INCOMPANY